- Un dijous de núvols i clarianes
ARA A PORTADA
-
Terrassa Espectadors atemorits i complaguts a Les 12 Hores Fantàstiques: "Gaudeixo de la violència i la sang al cinema" Aketza Martín
-
Fotogaleries FOTOS | L'automobilisme clàssic celebra la 7a Pujada a la Mata - Ciutat de Terrassa Pol Ortega
-
Terrassa Perruqueria Sant Pere, botiga de barri: “Quan domines l’ofici, tot el que et demanin ho saps fer” Alejandro García
-
Terrassa Una arriscada persecució policial acaba amb tres policies municipals ferits i dos detinguts a Terrassa Aketza Martín
-
Terrassa Més de 17.000 euros de renda de diferència entre la zona més rica i la més pobra de Terrassa Joan Muñoz
Publicat el
10 de novembre de 2022 a
les 08:01
Actualitzat el
10 de novembre de 2022 a les
10:08
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dijous a la C-58 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 7 al 5, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud, n’hi ha del quilòmetre 9 al 12, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
A l'AP-7 sentit nord, el trànsit és dens del quilòmetre 148 al 151, a Cerdanyola del Vallès, cap a Girona. En sentit sud, ho és del quilòmetre 148 al 144, a Santa Perpètua de Mogoda, cap a Girona.
A la B-30 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 10 al 8, a Barberà del Vallès, cap a Girona. En sentit sud, ho és del quilòmetre 10 a l'11,5, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst.
Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l'operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El MNACTEC acull la II Jornada de Malalties Rares, Minoritàries, Ultraraes i Sense Diagnòstic de Terrassa
-
Terrassa
Terrassa celebra el Dia Mundial de les Persones de Talla Baixa
-
Terrassa
50 anys d'ensenyament a Terrassa de l'Escola l'Heura del Vallès
-
Terrassa
La parròquia de Sant Cristòfol de Ca n'Anglada celebra 70 anys
-
Terrassa
Òscar Ordeig, conseller d'Agricultura: “Som a la fase final de la PPA i demanem un últim esforç”
-
Terrassa
“Arriba el fred i ja és temps de comprar castanyes”