- Remuntada d'un Terrassa FC que no té aturador
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de novembre de 2022 a les 08:02
Actualitzat el 22 de novembre de 2022 a les 07:56
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest matí de dilluns a la C-58 sentit nord, hi ha retencions del quilòmetre 8 al 5, a Ripollet, cap a Sabadell. En sentit sud, n’hi ha del quilòmetre 13 al 15, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
A la B-30 sentit nord, la circulació és intensa del quilòmetre 10 al 8, a Cerdanyola del Vallès, cap a Girona. En sentit sud, ho és del quilòmetre 9 al 10, a Barberà del Vallès, cap a Tarragona.
A l’AP-7 sentit sud, el trànsit és dens del quilòmetre 152 al 150, a Cerdanyola del Vallès, cap a Tarragona.
Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) circulen segons l’horari previst.
Els de l’R4 i l’R12 de Rodalies circulen amb normalitat, segons indica l’operador.
En els autobusos urbans de Terrassa, no hi ha alteracions.
Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Troben 18 senglars més morts per pesta porcina africana
-
Terrassa
Cada egarenc gasta 12,96 euros en el sorteig de Reis
-
Terrassa
La Cavalcada de Reis, en directe: Ses Majestats ja són a Terrassa
-
Terrassa
Envia'ns una fotografia amb els teus regals de Reis!
-
Terrassa
Una tradició nova que vol aportar festa i reivindicar el paper dels animals a la cultura
-
Terrassa
Prudència i esperança a la comunitat veneçolana de Terrassa: "No hi ha reconstrucció sense cohesió social"