- Més de 4 mil atletes, reunits a Can Jofresa
ARA A PORTADA
-
-
-
Terrassa Estrenat el nou mural a l'Antic Poble de Sant Pere: "Ens hauria agradat que fos el primer" Joan Muñoz
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Tres centres educatius de Terrassa, entre els 100 prioritaris per climatitzar el 2028 Alejandro García
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
22 de novembre de 2022 a
les 16:24
Són la colla de Perot "El Lladre" i estan disposats a assaltar de nou la masia de Can Boada del Pi de Terrassa. Ho faran aquest dissabte vinent de manera similar a com ho van fer uns altres l'any 1609, concretament el 2 de desembre.
Així, aquest dissabte 26 de novembre, Can Boada viurà de nou una recreació d'aquells fets. Els Trabucaires Bandolers han organitzat, amb la col·laboració de l'associació veïnal, un programa d'actes que començarà a les 12 hores a les portes de la masia.
Les salves dels trabucs constituiran el tret de sortida a una cercavila que, amb els tambors de Drac i Bruixes de Can Boada i Drac de Terrassa, i el batre de Bastoners, baixarà pel carrer de la Masia fins a la ronda de Ponent, i pel carrer de les Vinyoles entrarà en els grups de Can Boada.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Cau una xarxa de ciberestafadors que treballava des de Terrassa: més d'un milió d'euros defraudats
-
Terrassa
Restablert el pas de trens de l'R4 entre Castellbisbal i Molins de Rei després de l'atropellament d'una persona
-
Terrassa
El desafortunat comentari de Jordi Wild sobre Terrassa: "El català allà ha de ser com èlfic"
-
Terrassa
Donar sang tindrà premi amb un dorsal per a la Cursa Fanny Sallés
-
Terrassa
La Catedral del Sant Esperit acollirà l’ordenació diaconal de quatre nous servidors de l’Església
-
Terrassa
Alumnes es queden a terra a les parades de bus a l’inici de curs