Montse Font ocuparà el lloc al ple per la marxa d'Isaac Albert
La cap del Servei d'Emergències de Catalunya deixa el càrrec per dedicar-se a la política municipal

- Montse Font ocuparà el lloc al ple per la marxa d'Isaac Albert
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de gener de 2023 a les 13:05
Actualitzat el 25 de gener de 2023 a les 21:34
Montse Font serà la nova regidora d'ERC a l'Ajuntament de Terrassa. La cap del Servei d'Emergències de Catalunya agafarà el relleu d'Isaac Albert, que deixa el govern municipal i la seva cadira al ple per incorporar-se al càrrec de president i conseller delegat de l'empresa pública Cimalsa.
El relleu es produirà els dies vinents. Albert s'acomiadarà al ple ordinari de gener, aquest divendres, i Montse Font s'incorporarà uns dies més tard, en un ple extraordinari.
Font ha anunciat que deixarà les seves responsabilitats a la Generalitat per dedicar-se a la política municipal. "Faré només de regidora. És impossible compatibilitzar les dues funcions", ha explicat aquest dimecres.
Font deixarà el càrrec al Servei d'Emergències de Catalunya i les seves tasques docents a l'Institut de Seguretat Pública de Catalunya, que recentment li va atorgar una distinció honorífica per la seva dedicació pedagògica.
Notícies recomenades
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa
-
Terrassa ERC reclama retirar Drets Humans a Junts per no sumar-se al suport a la flotilla solidària