Les obres d'adequació de l'antic Ajuntament estan pràcticament enllestides i el servei obrirà portes d'aquí tres setmanesLa Casa de l’Esport serà un espai de referència per a l’esport egarenc, un centre obert a les entitats i un espai d’atenció als clubs i a les entitats esportives. Es tracta d’un nou equipament públic que acollirà el servei municipal d’Esports i serà la nova seu del Consell Esportiu del Vallès Occidental Terrassa. Un cop rehabilitat l’edifici, la planta baixa acollirà un espai permanent destinat a exposicions sobre el món del hockey. La primera planta de l’edifici, que conserva els elements històrics, serà l’espai dedicat a la celebració d’activitats, conferències i presentacions, a banda d’espais que es posaran a disposició dels clubs esportius. A les plantes dos i tres estaran ubicats el servei municipal d’Esports i el Consell Esportiu. Els treballs per a l'adequació de l'antic Ajuntament tenen un pressupost de 949.000 euros. Els fons europeus Next Generation finançaran part del projecte. L'Ajuntament va demanar suport a Europa, que aportarà 647.394,23 euros a la rehabilitació de l'històric immoble.
La Casa de l'Esport obrirà el dia 7 de març
Terrassa
Compte enrere per l'entrada en funcionament d'aquest espai de referència per a l'esport terrassenc al Raval de Montserrat
- Reparació de la gespa artificial al camp del Jabac
ARA A PORTADA
Publicat el
14 de febrer de 2023 a
les 18:57
Actualitzat el
15 de febrer de 2023 a les
10:56
L’entrada en servei de la Casa de l’Esport ja té calendari. Aquest dimarts, en comissions informatives, el govern municipal ha informat que l’equipament, situat a l’edifici de l’antic Ajuntament, al Raval de Montserrat, començarà a funcionar el dia 7 de març.
Les obres de rehabilitació de l’històric immoble estan enllestides i només resten pendents els treballs de darrera hora i de les tasques d’equipació de les dependències.
En paral·lel, l’Ajuntament ha informat que treballa en el conveni amb l’entitat Hockey per Terrassa, que serà l’encarregada de gestionar la planta baixa de l’edifici.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bogeria i grans cues per menjar a un euro: així ha estat l’obertura d'una famosa cadena de "fast food" halal a Terrassa
-
Terrassa
El Govern aixeca les restriccions al Vallès per les pluges
-
Terrassa
Terrassa activa el pla d’emergència davant l’episodi de pluges intenses i risc d’inundacions
-
Terrassa
Rodalies suspèn tot el servei excepte als trams de línies fora de la zona de risc
-
Terrassa
Rostisseria Roc Blanc, botiga de barri: “Dit pels mateixos clients, tenim el pollastre a l'ast més barat de Terrassa”
-
Terrassa
Protecció Civil avisa d'un temporal "excepcional" amb un possible "mini-huracà" i recomana suspendre activitats