- El conductor d'un patinet dona positiu en tres drogues
ARA A PORTADA
-
Terrassa Jordi Ballart: "Hem de ser protagonistes d'aquest futur, no simples espectadors" Jordi Guillem
-
Terrassa La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros" Jordi Guillem
-
Terrassa Baralla a l'estació del Nord de Terrassa: Ferit al cap i detingut després d'una persecució fins a la Rambla Jordi Guillem
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
22 de març de 2023 a
les 17:36
Un usuari de patinet elèctric va ser denunciat aquest dimarts a Terrassa per partida doble: el vehicle que conduïa no estava homologat i el conductor va donar positiu en tres drogues diferents.
Agents de la Policia Municipal havien disposat un control al passeig del Vint-i-dos de Juliol quan, a les 19.45 hores, van aturar el conductor d'un vehicle de mobilitat personal (VMP), un patinet elèctric.
El patinet no tenia autorització administrativa. Els policies van fer una prova de velocitat al buit (amb el vehicle aixecat) i el velocímetre va marcar 112 quilòmetres per hora.
L'usuari va ser sotmès a la prova de detecció de drogues i el resultat del test va ser positiu en tres substàncies: THC (el principi actiu del cànnabis), cocaïna i amfetamina.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís
-
Terrassa
S'esperen tempestes i baixada de temperatures per divendres a Terrassa
-
Terrassa
FOTOS | Plats de pescadors de la costa
-
Terrassa
Per què els mosquits piquen més unes persones que altres? La resposta és a la nostra pell
-
Terrassa
La calor posa contra les cordes el transport públic: “L’andana és la mort”
-
Terrassa
FOTOS | Pizza marinada amb havaneres a Calella