Els Minyons portaran castells de 8 a Sant Pere Nord
Actuaran diumenge a la plaça del Primer de Maig al costat dels Castellers d'Esparraguera
- Els Minyons portaran castells de 8 a Sant Pere Nord
ARA A PORTADA
-
-
-
Podria nevar aquesta setmana a la Mola?: "Si precipita, la cota de neu estarà en 400 o 500 metres" Redacció
-
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas Pilar Màrquez
-
Comencen les obres de millora del paviment del carrer de Colom entre Bages i la carretera de Montcada Redacció
Publicat el 23 de març de 2023 a les 11:53
Actualitzat el 23 de març de 2023 a les 19:22
Després d'actuar a Castelló dissabte passat, els Minyons de Terrassa tornaran aquest cap de setmana a actuar a la nostra ciutat en aquest inici de temporada. Serà diumenge a les 12 hores a la plaça Primer de Maig, epicentre del barri de Sant Pere Nord.
L'activitat al barri començarà a les 10.30 hores amb una cercavila encapçalada per Diables de Sant Pere Nord que recorrerà el camí des de la plaça de l'Aigua i fins a la plaça Primer de Maig. A partir de les 11 hores els Minyons començaran un taller per a tota la canalla que vulgui provar de fer castells i a partir de les 12 hores començarà l'actuació castellera amb els Minyons de Terrassa i els Castellers d'Esparraguera.
Els malves es plantegen aquesta actuació com a porta d'entrada als castells de 8 aquesta temporada 2023, podent-hi portar el 3 de 8 si el darrer assaig que se celebrarà divendres el valida.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Deu places més a l’Andana durant les onades de fred
-
Terrassa
Càritas Terrassa rep el suport de la Fundació ”la Caixa” per impulsar un projecte per a joves vulnerables
-
Terrassa
MútuaTerrassa impulsa la formació de professionals d’Atenció Primària amb un curs d’actualització
-
Terrassa
Terrassa reformula les bases per a subvencions: més agilitat i criteris ètics des del gener
-
Terrassa
19.000 euros per a cinc estudiants del Campus Terrassa
-
Terrassa
Dos mesos més per les obres a la Masia Freixa