FGC reforça el servei per les cues de la T-mobilitat
Ferrocarrils ha decidit incrementar l’horari dels centres d’atenció al client, entre ells Terrassa Rambla, després de dies amb llargues cues per obtenir la targeta

- FGC reforça el servei per les cues de la T-mobilitat
ARA A PORTADA
Publicat el 14 d’abril de 2023 a les 21:26
Ferrocarrils de la Generalitat (FGC) ha decidit reforçar la seva operativa als Centres d’Atenció al Client de Plaça Catalunya i Plaça Espanya i a les estacions de Terrassa Rambla i Sabadell Plaça Major per fer front a l’alta demanda de targetes de la T-mobilitat. Així, els quatre centres d’FGC amplien horari a partir d’aquest divendres i també estaran oberts en cap de setmana de 8 del matí a 8 del vespre.
L’altre gran operador a Catalunya, Renfe, destaca que ha reforçat des del primer dia l’atenció al client per fer front a les peticions de T-mobilitat, que gestiona oferint números de torn. Renfe compta amb nou punts d’atenció, més que cap altre operador.
En els últims dies, la demanda de targetes de T-mobilitat s’ha disparat donat què des del 15 de març la T-jove, ampliada fins als 30 anys, només es pot adquirir amb aquest format. Això ha fet que, coincidint amb el retorn de les classes i la caducitat de les T-joves del primer trimestre, la demanda hagi pujat molt.
Nombrosos usuaris han manifestat el seu malestar a Terrassa, on l’alta demanda ha desbordat el servei i, a l’Oficina d’Atenció al Client de l’Estació de Rambla, els viatgers han hagut de fer llargues cues per obtenir la seva targeta.
El malestar dels usuaris s’ha reflectit aquests dies a xarxes socials, on s’han multiplicat les queixes per haver d’esperar fins a dues hores per aconseguir donar-se d’alta.
Notícies recomenades
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana
-
Terrassa FOTOS | Venècia, Indonèsia i el Mont Saint-Michel
-
Terrassa Tall de trànsit del carrer Arquimedes per treballs de clavegueram
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Arcos de la Frontera, Moçambic i Bali