El nou servei de neteja de les escoles de Terrassa també queda anul·lat
Un tribunal ha estimat el recurs d'una de les empreses descartades

- El nou servei de neteja de les escoles de Terrassa també queda anul·lat
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 17 d’abril de 2023 a les 12:59
Actualitzat el 17 d’abril de 2023 a les 18:01
Ha passat una cosa similar a la que va passar fa uns mesos amb el servei de menjadors escolars. Un tribunal ha tirat enrere l'adjudicació del servei de neteja de les escoles infantils i de primària de Terrassa.
Teresa Ciurana, tinent d'alcalde de Cicles de la Vida, ha fet pública la resolució en la comissió informativa d'aquesta àrea celebrada aquest dilluns a l'Ajuntament.
El lot 2, l'afectat per la decisió, es referia al contracte de serveis de neteja de diversos edificis municipals, entre ells les escoles. L'anunci de la licitació es va publicar el 24 de setembre del 2020. El 20 de juny del 2021 es van publicar nous plecs i nou termini de presentació de propostes, que acabava el 4 d'agost del 2021.
Notícies recomenades
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Istambul, Covadonga i les piràmides
-
Terrassa Els Minyons s'exhibeixen al País Basc
-
Terrassa Desarticulen un viver il·legal de gossos a Terrassa
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa Tres noves àrees infantils inclusives