Enxampat a Terrassa un conductor drogat i amb armes
La policia va aturar el vehicle per la pudor a marihuana
- Enxampat a Terrassa un conductor drogat i amb armes
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de maig de 2023 a les 14:12
L'olor a marihuana que sortia del vehicle va fer que uns policies municipals de Terrassa aturessin el cotxe. Van acabar denunciant-ne el conductor per donar positiu en drogues i per tinença de marihuana i dues armes prohibides. L'acompanyant també va ser multat.
L'actuació policial va tenir lloc aquest dissabte passat, a les 22.15 hores, a la carretera de Rubí. Agents de la Policia Municipal van aturar un vehicle perquè, en passar pel costat, van detectar-hi una forta olor a cànnabis.
Hi anaven el conductor i un acompanyant. Tots dos van ser identificats, i al final sancionats. El conductor, perquè va donar positiu en THC (el principi actiu del cànnabis) en la prova de detecció de consum de drogues, i perquè duia 7,35 grams de marihuana, un esprai de defensa i una navalla. L'acompanyant, per tinença de 0,3 grams de marihuana i una cigarreta tipus porro.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas
-
Terrassa
Terrassa inicia un pla per ampliar les zones d’ombra als patis escolars
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral