
- Sol a primera hora i núvols i possibilitat de pluja la resta del dia
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2023 a les 07:46
Aquest dimecres a Terrassa, el cel estarà serè o poc ennuvolat per alguns núvols alts i prims fins a mig matí. A partir de llavors, creixeran nuvolades que deixaran el cel molt ennuvolat. Pot ploure. De fet hi ha un avís per perill moderat d'intensitat de pluja que afecta el Vallès Occidental entre les 14 i les 20 hores.
La temperatura mínima serà lleugerament més alta i rondarà els 18ºC. La màxima serà similar, o lleugerament més baixa i quedarà al voltant dels 24ºC.
El vent bufarà fluix i de direcció variable fins a primeres hores del matí i final del dia. La resta de la jornada bufarà de components sud i est, fluix amb alguns cops moderats.
Notícies recomenades
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa
-
Terrassa ERC reclama retirar Drets Humans a Junts per no sumar-se al suport a la flotilla solidària
-
Terrassa Taigua instal·la sensors al riu Llobregat per determinar la qualitat de l'aigua captada