Casa Vallès soluciona els seus problemes d'aprovisionament
L'empresa terrassenca compra Embotits Viver, que fabricarà totes les seves referències

- Casa Vallès soluciona els seus problemes d'aprovisionament
ARA A PORTADA

- Laura Massallé
- Redactora a Diari de Terrassa
Publicat el 01 de juny de 2023 a les 14:54
Actualitzat el 06 de juny de 2023 a les 13:01
L'empresa terrassenca Casa Vallès ha trobat ja una solució als seus problemes d'aprovisionament. La companyia, que ha hagut de tancar tots els seus frànkfurts després que els seu fabricant canviés de titularitat i els posés sobre la taula unes noves condicions econòmiques que Casa Vallès va considerar “inacceptables”, ha decidit adquirir el 100% de les participacions d'una altra empresa del sector, Embotits Viber, ubicada a Valls, i que s'encarregarà de tot el procés de producció.
Així, Casa Vallès passa a tenir tot el control sobre la qualitat, fabricació, distribució, i consum dels seus productes. De fet, a partir d'aquest dijous mateix, la fàbrica comença la producció de totes referències de l'empresa terrassenca.
D'aquesta manera, Casa Vallès podrà garantir la qualitat i el subministrament de tots els seus productes en molt poc temps i tornar a reobrir tots els seus frànkfurts.
Els de Terrassa, Badalona i el de Gran de Gràcia de Barcelona estan tancats des de dijous de la setmana passada, mentre que els dos de Pedralbes van tancar aquesta setmana. La seva distribuïdora, Vallès Autèntic, també s'havia vist afectada per la falta de producte.
Notícies recomenades
-
Terrassa Descobreix ara la teva nota de la Selectivitat 2025
-
Terrassa Els Castellers de Terrassa celebren una dècada d’unió amb les falles
-
Terrassa “Gamificar no és només jugar, és connectar amb l’alumne”
-
Terrassa Tiroteig a Terrassa: ferit un menor de 15 anys
-
Terrassa Balanç de la revetlla a Terrassa: vehicles cremats i contenidors destrossats
-
Terrassa Una manifestació reivindicativa i festiva: "L'objectiu és que Terrassa tingui un Orgull propi"