Nova licitació a les obres del parc de la República
Terrassa
La primera adjudicatària hi va renunciar
- Nova licitació a les obres del parc de la República
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
08 de juny de 2023 a
les 20:13
Actualitzat el
08 de juny de 2023 a les
20:14
Les empreses que aspirin a executar les obres de la segona fase del parc de la República, a Sant Pere Nord, disposen fins al 26 de juny per presentar candidatures. L’Ajuntament de Terrassa ha publicat aquesta setmana la licitació del projecte amb un pressupost base d’un milió d’euros.
Els treballs ja s’havien adjudicat el 2022, però l’empresa guanyadora del concurs hi va renunciar a causa de l’increment de preus.
La fase 2, amb termini d’execució d’un any (d’estiu a estiu), consisteix en l’ampliació del centre cívic, la construcció d’un amfiteatre, l’accés sud al parc “i l’adequació de la superfície situada entre els equipaments existents al sud i la primera plataforma del parc”. La fase 1, la d’equipaments esportius, ja està en execució. Faltarà la 3, la més important quant a envergadura.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
La Ludwig Band es reconcilia amb Terrassa davant d'una Plaça Vella entregada
-
Terrassa
Una tarda de circ per quedar-se amb la boca oberta
-
Terrassa
L’Espai Vapor, capital de l’escena independent
-
Terrassa
Terrassa es bolca al carrer en una Festa Major massiva
-
Terrassa
Serrallonga torna a saquejar Terrassa amb humor, sàtira i trabucs
-
Terrassa
La plaça de Didó es consagra com la gran discoteca de Festa Major de Terrassa