La noia de Terrassa que es va cremar els ulls escriu la seva història
Marta Bustos va coincidir amb la reina Letizia en un esdeveniment, i li va demanar que li fes una dedicatòria

- La noia de Terrassa que es va cremar els ulls escriu la seva història
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juny de 2023 a les 11:37
Actualitzat el 12 de juny de 2023 a les 11:52
Marta Bustos és una jove de Terrassa que l'any 2020 va patir un greu accident i es va cremar els ulls mentre feia sabó casolà. En aquell moment, en plena pandèmia, la noia vivia als Estats Units, un país on el sistema sanitari és molt complex i molt car, i la seva història va causar un gran impacte entre la ciutadania. La seva mare, l'Anna, va obrir una campanya de recaptació de fons a través de la plataforma GoFoundMe, que va arribar a recaptar 246.000 euros per ajudar-la.
Tres anys després, la Marta ha explicat la seva experiència en un llibre, "Quan vaig perdre els meus ulls marrons", que va publicar el passat mes d'abril, i que està presentant arreu del territori espanyol. El que molt probablement no s'esperava és que una persona tan rellevant com la reina Letizia es quedés un exemplar del seu llibre i li demanés una dedicatòria personal. "La reina el té... i tu encara no?", explica en una història que ha compartit al seu compte de TikTok.
https://www.tiktok.com/@stuntmanmarta_/video/7242362212822600986
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa