
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 14 de juny de 2023 a les 14:32
La ronda de Ponent de Terrassa roman tallada al trànsit en sentit sud degut a les tasquest de neteja de la calçada pels efectes de les pluges d'aquest dimarts.
Unes tanques municipals tallen la circulació a l'alcada del carrer del Montseny, per on es desvien els vehicles. Unes desenes de metres més avall, al costat de la riera del Palau, hi treballen els bombers retirant fang i altres restes. Aquesta zona de la Maurina ha estat una de les més afectades pels aiguats.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa