Dol a Terrassa per la mort d'Ana Bártulos
Ana Bártulos era professora de l’Institut Can Roca i estava molt vinculada als Nans i Capgrossos de Terrassa

- Dol a Terrassa per la mort d'Ana Bártulos
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de juny de 2023 a les 18:31
Actualitzat el 24 de juny de 2023 a les 19:40
La terrassenca Ana Bártulos ens ha deixat aquest dimecres 21 de juny a l'edat de 50 anys. Ho han fet saber a través de les xarxes socials entitats de la cultura popular de Terrassa i el centre educatiu on treballava. Ana Bártulos era professora de l’Institut Can Roca i estava molt vinculada als Nans i Capgrossos de Terrassa, on hi passava les seves hores de lleure.
L'associació de Nans i Capgrossos de Terrassa han dedicat unes paraules de condol a familiars i amics: “Malauradament, avui us hem de donar una mala notícia. Ahir, la nostra companya Ana Bártulos, membre de la nostra entitat, ens va deixar. Aquesta Festa Major serà més trista, però ballarem en el seu record, que és el millor que li podem oferir. Des d’aquí, una abraçada a la família i amics. No t’oblidarem. Descansa en pau”.
L'institut Can Roca, on ella era professora, també ha escrit un missatge al seu portal: “Defunció Ana Bártulos. Amb molta tristesa, us comuniquem la defunció de la professora Ana Bártulos. L’institut Can Roca mostra el condol i el suport a la família. Sempre t’estimarem, Ana”.
Finalment, l'alcalde Jordi Ballart també ha volgut dedicar unes paraules a Ana Bártulos al seu compte de Twitter: “Ens ha deixat l’Ana Bártulos, professora de l’Institut Can Roca i persona molt vinculada a la colla dels Nans i Capgrossos de Terrassa. Com diuen des de la colla, aquesta Festa Major serà més trista, però de ben segur que tots els balls es faran en el seu record. Molts ànims i tot el suport a la família, companys i amics de l‘Ana. Descansa en pau”.
Notícies recomenades
-
Terrassa El dipòsit d’Egarvia es traslladarà a Can Parellada
-
Terrassa Més de 700 fidels a la cloenda del 20è aniversari de la diòcesi de Terrassa
-
Terrassa Apareix a Terrassa un home de 81 anys desaparegut a Alcarràs
-
Terrassa Terrassa Centre celebra l'aniversari dels Gegants Vells i Nous amb un joc de preguntes
-
Terrassa 19 nous agents per la Policia Municipal de Terrassa
-
Terrassa La perspectiva de gènere, en la recerca a les ciències de la salut