La policia requisa ampolles de "gas del riure" a Terrassa
La intervenció era la resposta a a un botellot a Torre-sana

- La policia requisa ampolles de "gas del riure" a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de juliol de 2023 a les 19:42
La Policia Municipal de Terrassa ha requisat aquest dijous sis ampolles d'òxid nitrós, conegut popularment com a "gas del riure" i utilitzat com a droga. El comís l'han efectuat uns agents que han identificat dos dels participants en un botellot a Torre-sana.
Un veí ha trucat el cos a la 1.20 hores per queixar-se de les molèsties causades per un grup de persones a la plaça de Frederica Montseny.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa