Els trens de la línia del Vallès dels Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) funcionen segons l'horari previst. A l'R4 de Rodalies Renfe, hi ha modificacions en el servei per obres que realitza Adif en el corredor mediterrani. Les línies d’autobús exprés entre Terrassa i Barcelona e2.1 i e2.2 de Moventis circulen amb normalitat.TALL ? ?️ dijous 20 de juliol ?Plaça Sant Oleguer ? Afectació L4 (dir. Can parellada) ?❌ "Sant Oleguer" ➡️Recomanem dirigir-se a la ?"Cap Oest" o bé "Sant Marc". pic.twitter.com/3vUPzFMAzl
— Transport Urbà de Terrassa (@tmesa_bus) July 19, 2023
- Radiografia de Terrassa en sis indicadors socioeconòmics
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de juliol de 2023 a
les 08:00
Actualitzat el
20 de juliol de 2023 a les
09:55
Segons informa el Servei Català de Trànsit, aquest dijous al matí a la C-58 sentit sud hi ha retencions del quilòmetre 13 al 15, a Sant Quirze del Vallès, cap a Barcelona.
En els autobusos urbans de Terrassa, aquest dijous fins a les 19 hores queda anul·lada la parada Sant Oleguer amb afectació a la línia L4 (direcció Can Parellada). Tmesa recomana dirigir-se a la parada Cap Oest o bé Sant Marc.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza
-
Terrassa Dues persones detingudes i una denunciada en un operatiu policial en un local de restauració de Terrassa
-
Terrassa
La tempesta de calamarsa sorprèn Terrassa: "Pedres com a monedes de dos euros"
-
Terrassa
Assaig en remull per als Minyons de Terrassa al llac de Vallparadís