Provoca un accident i intenta marxar, però un agent fora de servei ho evita
El conductor va donar positiu en la prova d’alcoholèmia
- Provoca un accident i intenta marxar, però un agent fora de servei ho evita
ARA A PORTADA
Publicat el 01 d’agost de 2023 a les 13:49
Actualitzat el 01 d’agost de 2023 a les 13:50
Un agent fora de servei va evitar aquest dilluns a Terrassa que un conductor que havia provocat un accident marxés del lloc de l'incident.
Els fets van tenir lloc al voltant de les 6 hores, quan un policia en hores lliures va veure com un vehicle col·lidia contra un vehicle estacionat a la carretera de Montcada, a l’alçada del carrer del Duero, i com el conductor responsable intentava abandonar el lloc de l’accident.
L’agent va evitar que el conductor es fes escàpol fins a l’arribada de dues dotacions de la Policia Municipal. Sotmès a la prova d’alcoholèmia, el conductor va donar un resultat positiu de 0,79 mg/l en la primera prova amb l’etilòmetre evidencial i de 0,70 mg/l, en la segona.
Es va deixar avís de compareixença al vehicle danyat i es va activar Egarvia per retirar el vehicle del conductor ebri.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas
-
Terrassa
Terrassa inicia un pla per ampliar les zones d’ombra als patis escolars
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral