Acaben les obres a la plaça Nova de Terrassa
La tarima de la zona de la pèrgola ha estat eliminada
- Imatge del ple de la Diputació -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’agost de 2023 a les 17:28
Actualitzat el 17 d’agost de 2023 a les 14:16
La reforma parcial de la plaça Nova de Terrassa, que va començar a principis de juny passat, ja ha acabat. La remodelació ha afectat la zona de la pèrgola, que es trobava en estat de deteriorament. La tarima ha estat suprimida.
L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, ha visitat aquest matí la plaça acompanyat del tinent d'alcalde i president del Consell Municipal del Districte 1, Joan Salvador,
Amb aquesta intervenció s'ha eliminat la tarima existent i s'ha recuperat el paviment original de la plaça al mateix nivell. S'ha treballat en l'adequació de les instal·lacions d'aigua i llum i a les jardineres s'hi ha plantat vegetació autòctona, amb baixa necessitat d'aigua i manteniment.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"