Terrassa desplega un dispositiu especial pel retorn a les aules
L’Ajuntament de Terrassa i la Policia Municipal duran a terme un dispositiu per facilitar la mobilitat i garantir la seguretat dels alumnes
ARA A PORTADA
Publicat el 05 de setembre de 2023 a les 17:45
Un any més, l’Ajuntament de Terrassa posarà en marxa un dispositiu especial per facilitar la mobilitat i garantir la seguretat de l’alumnat en els seus desplaçaments, així com en les entrades i sortides dels centres escolars. La tornada a l’escola per a l’alumnat d’infantil, primària i ESO tindrà lloc aquest dimecres, 6 de setembre, mentre que les classes als ensenyaments de batxillerat, cicles formatius de grau mitjà i cicles formatius de grau superior d’FP començaran el pròxim dimarts, 12 de setembre.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"