Solidaritat de Terrassa cap a una escola de Gàmbia
Aquest dissabte torna la Jambakoa a la masia Els Bellots

- Solidaritat de Terrassa cap a una escola de Gàmbia
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 29 de setembre de 2023 a les 12:10
Actualitzat el 29 de setembre de 2023 a les 12:14
Torna la Jambakoa amb la mirada posada a Gàmbia. Jambakasala, ONG de Terrassa, organitza la quarta edició d’aquest esdeveniment solidari que se celebrarà aquest dissabte, 30 de setembre, al lloc acostumat, el recinte de la masia Els Bellots. La paella solidària és el centre de la festa, però la jornada inclourà una variada oferta musical i activitats per a infants. Tot, per 10 euros. Això sí, l’entrada serà lliure a partir de les 16 hores.
La celebració de l’esdeveniment va quedar aturada durant la pandèmia i per altres contingències, però torna el 2023. L’objectiu dels organitzadors és recaptar fons per destinar-los a una escola a Gàmbia. La mateixa ONG va construir el centre educatiu fa tres anys a Janjanbureh, però necessita diners per al seu manteniment.
La jornada de dissabte començarà a les 12 hores amb l’actuació de Malalts de Reggae. Mitja hora després s’obrirà l’espai infantil amb pintacares, globoflèxia i altres activitats.
Notícies recomenades
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Istambul, Covadonga i les piràmides
-
Terrassa Els Minyons s'exhibeixen al País Basc
-
Terrassa Desarticulen un viver il·legal de gossos a Terrassa
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa Tres noves àrees infantils inclusives