Desarticulen un grup que revenia al Marroc motos desmuntades per peces
El material s’emmagatzemaven en un traster de lloguer d’una empresa de Terrassa

- Desarticulen un grup que revenia al Marroc motos desmuntades per peces
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’octubre de 2023 a les 08:21
Actualitzat el 06 d’octubre de 2023 a les 14:22
Agents d’investigació dels Mossos d’Esquadra de la comissaria de Gràcia a Barcelona han detingut onze persones que formaven part d’un grup organitzat que es dedicava a la sostracció de motocicletes a Barcelona i a l’àrea metropolitana.
Els lladres sostreien principalment motocicletes acabades de matricular d’una coneguda marca japonesa (Honda) a l’àrea metropolitana de Barcelona. Transportaven les motos sostretes en furgonetes de lloguer fins a naus industrials on altres persones les desmuntaven completament en menys de sis hores i les preparaven per vendre-les per peces.
https://twitter.com/mossos/status/1710168911067419070
Una vegada desarmades les traslladaven a dos punts de les Franqueses del Vallès i de Caldes de Montbui, al Vallès Oriental, on les emmagatzemaven i les desmuntaven per parts, per posteriorment enviar-les al Marroc. D’una banda s’enviaven el bastidor i el motor mitjançant un clan familiar ubicat a Manresa amb lligams a Súria, coordinat des de França. L’enviament es feia amb furgonetes on s’aprofitaven viatges al Marroc per atapeir el vehicle amb objectes personals, amb l’objectiu que les autoritats de trànsit i/o frontereres desistissin de fer escorcolls.
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana