
Terrassa prepara una encesa de llums de Nadal 2023 més vistosa
L’Ajuntament afegeix una partida extra de 3.500 euros per fer més “professional” els actes de l’encesa, que van guanyant presència ciutadana al Raval any rere any

- Terrassa prepara una encesa de llums de Nadal 2023 més vistosa
ARA A PORTADA
Publicat el 17 d’octubre de 2023 a les 17:56
La campanya de Nadal ha anat a notòriament més, a Terrassa, en els darrers anys. Una de les icones és la pista de gel (tant exitosa a nivell de públic, com qüestionada per grups ecologistes).
I l’altra és la decoració de llums, simbolitzada en l’arbre de Nadal que s’instal·la al Raval des de l’any 2020 (i que és escena constant de selfies). De fet, aquest avet recupera una traducció que ja va existir a la Terrassa dels anys 80.
Però no només de l’arbre, sinó d’altres il·luminacions arreu de la ciutat (com les estructures rodones de bolla de Nadal, al portal de Sant Roc). I específicament, del Raval de Montserrat. Allà és on se celebra l’encesa de llums, en un acte que està “creixent” any rere any i que atreu més espectadors familiars.
Conscient de la tirada popular, l’Ajuntament incrementarà enguany el pressupost en 3.500 euros. Tal i com s'ha anunciat a la Comissió Informativa de Projecció de la Ciutat, aquesta aportació extra servirà per “professionalitzar” l’esdeveniment.
[caption id="attachment_513994" align="aligncenter" width="700"]
Selfies davant l'avet de Nadal / ARNAU ALCALÀ[/caption]
I és que fa un anys que es realitza una convocatòria oficial, amb un presentador de l’acte (que al seu torn, ara ja està guionitzat), etc. D’aquí que un acte “modest” hagi passat a ser més vistós. I que requereixi -sostenen des de l’Ajuntament- dimensionar-lo econòmicament.
L’any passat es va celebrar la tarda del dissabte 26 de novembre, fet pel qual tot fa pensar que enguany podria celebrar-se el dissabte 25 de novembre (o endarrerir-se fins al divendres 1 de desembre), amb presència del propi alcalde Jordi Ballart. També es preveu -si es manté l'esquema- una actuació musical de Terrassa Ciutat Coral.

Notícies recomenades
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Berlín, Sevilla i els Dolomites
-
Terrassa Comencen les obres de l'avinguda del Vallès
-
Terrassa Netejaran un tram urbà de la llera del torrent Mitger