La Nit de l’Esperança, una gala solidària per al nou Petit AVAN Terrassa
La vetllada, que té com a objectiu recaptar fons per a construir el nou centre, tindrà lloc a la Casa Museu Núria Pla de Barcelona

ARA A PORTADA
Publicat el 19 d’octubre de 2023 a les 18:18
Actualitzat el 19 d’octubre de 2023 a les 18:24
El proper dijous 9 de novembre es celebrarà la Nit de l'Esperança, una gala solidària organitzada per la Fundació AVAN. L'acte tindrà lloc a la Casa Museu Núria Pla, un edifici emblemàtic situat al centre de Barcelona.
La vetllada, que consistirà en un sopar tipus cocktail amenitzat amb música en directe i sortejos de productes exclusius, té com a objectiu recaptar fons per a construir el centre Petit AVAN, a Terrassa. Així mateix, es vol equipar amb la tecnologia i recursos d'última generació necessaris per a desenvolupar les teràpies de neurorehabilitació per a nens, nenes i joves amb afectacions neurològiques. En aquest sentit, la fundació pretén que els nens i les seves famílies comptin amb unes instal·lacions més àmplies i modernes. També amb un equip de professionals altament capacitats per a proporcionar-los el suport i l'orientació necessaris.
La Nit de l'Esperança serà conduïda per Carla Lladó, periodista i presentadora, que durant la vetllada anirà mostrant la labor de la Fundació AVAN. Es podrà assistir la gala solidària amb un donatiu a partir de 160 euros.
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa