Terrassa s'enduu un cinquè premi (de moment)
El 88979 s'ha venut a dos establiments de la ciutat
- Terrassa s'enduu un cinquè premi (de moment)
ARA A PORTADA
-
-
L’Ajuntament ja estudia com invertir els 3 milions d’euros per a la millora d’escoles públiques Redacció
-
"El nostre tresor és el comerç local": la segona Fira Pirata del Roc Blanc amplia les activitats familiars Pilar Màrquez
-
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta" Pilar Màrquez
-
50 anys acostant la cultura a l’escola: “Cap infant hauria de quedar-se sense anar al teatre” Arnau Fort
Publicat el
22 de desembre de 2023 a
les 10:23
Dues administracions de loteria de Terrassa han venut part d'un dels cinquens premis de la Loteria de Nadal, que se sorteja en aquests moments.
En concret, a Terrassa s'han repartit números del 88979, venut a la placeta de Saragossa i el Carrefour de Can Parellada. La quantia del premi: 6.000 euros per dècim.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Aquestes són les colles que formen part de la cultura popular de Terrassa
-
Terrassa
La violència masclista a Terrassa tanca l’any 2025 a la baixa amb 818 denúncies
-
Terrassa
Miqui Giménez guanya el Premi Crítica Serra d'Or 2026: “Tant de bo mai parem de cantar als nens i a les nenes”
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dijous 9 d'abril del 2026
-
Terrassa
Miquel Sureda, professor de l'Eseiaat: “L’Artemis II ens permet recuperar la fascinació per l’espai”
-
Terrassa
Un mes per evitar el sacrifici dels porcs de La Muntanyeta: "Vaig com boja buscant llocs, no hi ha places per a tots"