Per què hem rebut dues factures de l'aigua? T'ho expliquem
Terrassa
No s’han doblat els imports ni s’han emès rebuts per avançat. La raó és l’aplicació de les noves tarifes
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de febrer de 2024 a
les 19:31
Aquestes setmanes els abonats de Taigua no paren de preguntar a família, amics i companys de feina si també han rebut dues factures d’aigua simultàniament i a què respon. El motiu és que el dia 1 de gener ha entrat en vigor la nova tarifació. L’empresa municipal ha girat una primera factura amb els consums fins al dia 31 de desembre, aplicant les tarifes del 2023, i una segona factura amb el consum des del dia 1 de gener del 2024, en la qual ja aplica el nou model de càlcul.
No s’han doblat rebuts per error ni s’han girat factures anticipadament. Els dos imports corresponen a lectures fetes en períodes diferents, una primera durant el 2023 i la segona ja el 2024.
De fet, al peu de cada factura, a l’apartat “Informació d’interès”, Taigua informa els seus abonats de la raó de la remesa girada de manera doble el mes de gener. Així i tot, la sorpresa ha estat majúscula per a molts usuaris.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Pedro Sánchez avança les eleccions generals al 29 de novembre