
- Terrassa tindrà nova fira turística de cap de setmana al novembre
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de febrer de 2024 a les 14:33
Terrassa s'ha sumat aquest dilluns al condol nacional per les víctimes de l'incendi de València.
L'alcalde de Terrassa, Jordi Ballart, portaveus dels grups municipals i membres de la Corporació municipal han participat aquest migdia en la concentració convocada per l’Ajuntament, adherint-se a la convocatòria de la Federació Espanyola de Municipis i Províncies (FEMP), per guardar un minut de silenci "com a mostra de condol i en record de les persones afectades per l’incendi".
El foc va devastar aquest dijous passat un bloc d'habitatges de la capital llevantina i va provocar una desena de morts. La convocatòria a Terrassa ha tingut lloc al Raval de Montserrat, davant de l’edifici consistorial.
Notícies recomenades
-
Terrassa Un tall de llum ha afectat la Zona Olímpica i Sant Pere Nord de Terrassa
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford