
- Kern Pharma dona més de 9.400 euros a l'Hospital Sant Joan de Déu
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 28 de febrer de 2024 a les 12:40
Actualitzat el 28 de febrer de 2024 a les 14:46
Els bombers van haver d'intervenir aquest dimarts al vespre per tallar una fuita d'aigua provocada per unes obres a Terrassa, segons fonts dels serveis d'emergències.
La incidència va tenir lloc a les 20.20 hores a la confluència del carrer del Bages amb el del Berguedà, al barri de Can Palet. Tot apunta que uns operaris van foradar una canonada durant uns treballs a la zona.
Una dotació de Bombers de la Generalitat va actuar-hi una mitja hora, tancant la clau general de pas d'aigua i supervisant el punt.
Notícies recomenades
-
Terrassa Mor Mateu Mas, advocat i el col·legiat exercent de més edat
-
Terrassa El foc i la festa omplen Can Roca en el 40è aniversari del Bitxo
-
Terrassa El CST acull la II Jornada de Residents d'Infermeria del Vallès Occidental
-
Terrassa El CST inaugura un hort terapèutic per a contribuir a la humanització de l'atenció en salut mental
-
Terrassa VÍDEO | "La Voz" dona l'esquena a Terrassa: Pere Portero rep el "no" de Sebastián Yatra i companyia
-
Terrassa L’Eseiaat i TAIGUA impulsen a Terrassa una assignatura pionera en gestió de l’aigua urbana