Prodis torna a gestionar el préstec gratuït de vaixella reutilitzable
Terrassa
L'Ajuntament anuncia que ja estan a disposició per l’organització d’actes col·lectius que facin particulars, entitats i associacions
- Prodis torna a gestionar el préstec gratuït de vaixella reutilitzable
ARA A PORTADA
-
-
Terrassa El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa Arnau Fort
-
Terrassa TxT admet que el vot de Junts contra els decrets d'habitatge "ens ha incomodat moltíssim" Pilar Màrquez
-
Terrassa Francesc Mauri, meteoròleg de TV3, adverteix: “La Rambla no hauria suportat els 200 o 300 litres de Granollers” Arnau Fort
-
Publicat el
19 de març de 2024 a
les 12:17
L’entitat Prodiscapacitats Fundació Privada Terrassenca (Prodis) torna a gestionar el servei de préstec gratuït de la vaixella municipal, que està formada per 500 peces i més de 5.000 gots de plàstic reutilitzables, per l’organització d’actes col·lectius que facin particulars, entitats i associacions. Per accedir, només cal fer el tràmit a la seu electrònica municipal i es donarà conformitat en funció de la demanda, de la disponibilitat del material i, també, de la data. Serà llavors quan s’informarà a les persones sol·licitants de com fer la recollida i, també, en quines condicions s’ha de retornar. Una d’elles és que la vaixella estigui neta de restes de menjar i líquids i que, en cas de pèrdua o trencament d’alguna peça, la persona usuària haurà d’abonar el seu cost.
Un dels objectius d’aquest servei és conscienciar la ciutadania que es poden organitzar activitats minimitzant l’ús de materials d’un sòl ús. Aquesta opció permet que tothom que organitzi celebracions populars de restauració (arrossades, calçotades, berenars, festes...) optin per una alternativa més econòmica i sostenible, ja que evita la compra de plats i gots de plàstic, paper o cartó, alhora que contribueix a millorar la recollida i neteja dels espais de celebració.
La vaixella municipal reutilitzable que s’ofereix és per a un màxim de 500 comensals i inclou diferents tipus de plats, gots, forquilles, ganivets, culleres, copes, safates, porrons i gerres. A més de gots de plàstic reutilitzable de 320 cc i 380 cc.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa i el Síndic de Greuges es reuneixen per posar fi a la venda il·legal a la Plaça de Catalunya
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa inicia una cooperació amb Palestina
-
Terrassa
Rodalies continua sense servei entre Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Les pluges del nou paradigma climàtic: “No estem preparats”
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells