Dos incendis en menys de 24 hores en una mateixa zona de Terrassa
Els focs han cremat fustes i altres residus a la carretera de Rellinars
- Dos incendis en menys de 24 hores en una mateixa zona de Terrassa
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
27 de març de 2024 a
les 11:01
Dos incendis han cremat residus diversos en una mateixa zona de Terrassa en 24 hores. Els focs es van produir aquest dilluns i aquest dimarts a la nit a la carretera de Rellinars.
Dilluns, a les 23.09 hores, els serveis d'emergències van ser advertits d'un foc als marges de la carretera, a uns metres de les Casetes de la Corba. Les flames, sofocades en uns 40 minuts per una dotació de Bombers, van cremar mobles i altres estris.
Aquesta nit de dimarts, a les 22.01 hores, un segon incendi va motivar la intervenció d'una unitat de Bombers a l'alçada del número 515 de la carretera de Rellinars, a prop de Can Colomer. Les flames van afectar plàstics, un matalàs i palets de fusta.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Manifestació pel compliment del pacte de salut del 2023 de Terrassa: "Encara estem esperant i anem molt tard"
-
Terrassa
La Culturassa demostra la bona salut de la cultura popular catalana a Terrassa: "Millor que els joves estiguin aquí que a cap altre lloc"
-
Terrassa
Xurreria La Floresta, botiga centenària: "Treballem igual que fa 100 anys"
-
Terrassa
Terrassa és la ciutat que atrau més gent d’altres municipis: "S'estan fent noves promocions i això convoca més gent"
-
Terrassa
Terrassa es manifesta dissabte per la sanitat pública
-
Terrassa
El Sex Education Film Festival torna a Terrassa per promoure una sexualitat sana en l’era digital