Toca canviar l’hora aquest diumenge
Diumenge de matinada, a les 2 hores passaran a ser les 3 hores

- Toca canviar l’hora aquest diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de març de 2024 a les 18:34
Actualitzat el 01 d’abril de 2024 a les 17:31
Com cada any, el darrer diumenge de març toca canviar l’hora. Serà la nit del 30 al 31 , quan a les 2 de la matinada els rellotges s’avançaran a les 3 hores.
Efectivament, perdrem una hora, la mateixa que vam guanyar al canvi d’hora del mes d’octubre. En aquest cas, però, coincideix amb les vacances de Setmana Santa i es preveu que l’afectació al ritme biològic de la ciutadania sigui més lleu.
El canvi de l’horari de l’hivern al de l’estiu provocarà un dels efectes més celebrats. Les hores de sortida i posta de sol seran més tard.
De fet, a principis d’abril el sol marxarà pels volts de les 20.15 hores i sortirà cap a les 7.30 hores.
https://www.diarideterrassa.com/terrassa/2024/03/29/ajusta-aixo-per-garantir-que-el-mobil-et-canvii-dhora-tot-sol/
Notícies recomenades
-
Terrassa Els “Dijous de Mútua” reprenen el cicle amb una conversa sobre la inserció laboral de dones en situació de vulnerabilitat
-
Terrassa Programa per millorar la neteja viària a Can Palet
-
Terrassa El CST s'adhereix a la Setmana Europea de l'Esport
-
Terrassa Terrassa acull la primera Jornada de Malalties Rares, Minoritàries i Sense Diagnòstic
-
Terrassa ERC denuncia les retallades en integradors i educadors socials a les escoles de Terrassa
-
Terrassa Balanç del dia més plujós de tot el 2025: fins a 78 litres per metre quadrat