"Avui comená una nova època per Catalunya. Passem pàgina d'una vegada"Candela ocupa la plaça número 10 per Barcelona i ja té assegurat sillò a la càmera catalana. La política ha volgut agrair als apoderats i interventors del partit, però també als treballadors de l'administració la tasca feta "en una jornada que ha estat tranquil·la i democràtica". I no s'ha estat de manifestar la confiança que el resultat electorat a Catalunya "farà president a Salvador Illa". "Hem de gaudir avui de què Terrassa i Catalunya són socialistes", ha dit Candela a la seu del PSC, abans d'acompanyar la nit electoral amb una fideuà amb els companys de partit.
Eva Candela: "Terrassa és socialista i Catalunya és socialista"
La candidata número 10 del PSC tornarà a ser diputada al Parlament de Catalunya

- Eva Candela: "Terrassa és socialista i Catalunya és socialista"
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de maig de 2024 a les 23:21
Actualitzat el 12 de maig de 2024 a les 23:28
"Terrassa ha votat socialista, Catalunya ha votat socialista", ha celebrat aquesta nit electoral la candidata de Terrassa Eva Candela. La política egarenca ha estat la primera en parlar a la recta final de l'escrutini . "Avui comença una nova època per Catalunya. Passem pàgina d'una vegada", ha dit a la seu electoral de Terrassa, on la militància ha aclamat la seva candidata al crit d'"Eva al Parlament".
Notícies recomenades
-
Terrassa L’Ajuntament de Terrassa ofereix 16 beques per a complementar les Erasmus+ de l’alumnat de Cicles Formatius de Grau Superior
-
Terrassa Malestar al Parc de Bombers de Terrassa pel retard en l’augment d’efectius mínims de guàrdia
-
Terrassa Terrassa se suma a la Setmana Europea de la Mobilitat
-
Terrassa Terrassa retira 47 quadres elèctrics obsolets per alliberar espai públic i millorar l’accessibilitat urbana
-
Terrassa El PSC exigeix a Ballart “més compromís” amb el manteniment urbà per facilitar els pressupostos
-
Terrassa Un home ferit greu per una ganivetada en una baralla entre famílies al barri de les Arenes