L'objectiu és doble. El primer, el nominal, arribar a les 1.000 donacions de sang en un mes, repte que comença precisament aquest dimarts. El segon: afavorir un relleu generacional, aconseguir més donants jovesLa mitjana d'edat dels donants a Catalunya és de 45 anys. "El relleu generacional és molt important", ha insistit Isabel González, hematòloga i directora del Banc de Sang en la presentació del repte, que suposa augmentar en un 30% les donacions habituals que es registren en un mes a la ciutat.
Objectiu a Terrassa: 1.000 donacions de sang en un mes
Terrassa
Creu Roja i el Banc de Sang presenten una campanya pionera
ARA A PORTADA
-
Terrassa Crida a Terrassa per recollir ajuda humanitària pels afectats dels terratrèmols de Veneçuela Aketza Martín
-
Terrassa El ple avala el complex residencial i l'eix de vianants a les naus de la carretera de Montcada Pilar Màrquez
-
Terrassa Un bomber de Terrassa vola a la zona zero de Veneçuela: "Anem a ajudar, el caos només s’arregla posant ordre de mica en mica" Joan Muñoz
-
Terrassa El ple debat l'ús de la plaça de Rosa Mora per a gossos amb el Parc del Nord com a alternativa Pilar Màrquez
-
Terrassa Què ha fallat a les Matemàtiques de les PAU?: “Era un examen excessivament llarg” Arnau Fort
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
14 de maig de 2024 a
les 12:54
Actualitzat el
14 de maig de 2024 a les
12:56
L'objectiu és doble. El primer, el nominal, arribar a les 1.000 donacions de sang en un mes, repte que comença precisament aquest dimarts. El segon: afavorir un relleu generacional, aconseguir més joves donants. Creu Roja i el Banc de Sang i Teixits han presentat aquest dimarts aquesta iniciativa pionera a Catalunya. Ho han fet a l'Ajuntament de Terrassa, un dels patrocinadors de l'esdeveniment juntament amb el Diari de Terrassa, la Fundació Manuel Lao i Publitesa.
Durant aquest mes, la seu local del Banc de Sang, a MútuaTerrassa, ampliarà els seus horaris per atendre més gent. L'últim dia de la campanya hi haurà festa a la Plaça Vella, un acte especial a la Masia Freixa i una convocatòria de donacions per a funcionaris municipals a l'Ajuntament. I una unitat mòbil recorrerà diversos punts per posar el fermall final al desafiament: 1.000 donacions en un mes.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Minut de silenci a Terrassa pels terratrèmols de Veneçuela
-
Terrassa
L’estratègia de Terrassa contra el "botellot" a la Festa Major: avisos de multa de 3.000 euros als comerços que venguin alcohol a la nit
-
Terrassa
Més recursos de neteja, recollida selectiva i seguretat per afrontar la Festa Major de Terrassa
-
Terrassa
Guia de mobilitat per a la Festa Major de Terrassa: talls de trànsit i serveis especials de transport
-
Terrassa
VÍDEO | La parella de Terrassa que s'ha fet viral al xou de Quim Masferrer: “Quin culet més ‘respingón’”
-
Terrassa
Tanca la popular botiga Què vols regalar després de 19 anys a Ca n'Aurell: "S'ha complert una etapa"