Tots els nans de Terrassa ballen junts per primera vegada
Els nans i capgrossos han ballat primer a la Plaça Vella i, després, a la Plaça de Didó al costat dels capdidats

- Tots els nans de Terrassa ballen junts per primera vegada
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de juny de 2024 a les 12:04
Actualitzat el 03 de juny de 2024 a les 10:45
Aquest dissabte 1 juny s’ha dut a terme la tradicional festa dels Capdidats a Capgròs de l’Any a Terrassa. La celebració s'ha aprofitat per revelar el pregoner de les festes i la programació de la Festa Major 2024, però també s'ha realitzat una ballada única i històrica: la de tots els nans i capgrossos de Terrassa.
Per primera vegada, els 44 capgrossos de Terrassa han ballat simultàniament a la ciutat. El ball s'ha dut a terme per iniciar la festa en una Plaça Vella plena de gent. Els nans i capgrossos han voltat i girat alegrement al centre de la plaça i han convidat el públic a ballar amb ells.
https://www.diarideterrassa.com/fotografia/2024/06/01/fotos-ball-dels-44-capgrossos-de-terrassa-per-la-festa-dels-capdidats/
Després dels discursos a la Sala Muncunill, nans, capgrossos i capdidats han ballat de manera conjunta a la Plaça de Didó per finalitzar l'acte.
Aquesta activitat estava planificada per realitzar-se en l'edició anterior de la festa, però finalment no va ser possible i es va aplaçar fins a aquesta ocasió.
Notícies recomenades
-
Terrassa “Estic tornant a fer música, no puc parar, soc un malalt”
-
Terrassa Terrassa reforça el servei de neteja i seguretat durant la Festa Major
-
Terrassa Bomber ferit a la Segarra: “Estava tremolant, adolorit, mullat i amb un bon ensurt”
-
Terrassa El cau de la cultura popular, a la Torre del Palau
-
Terrassa L’Espai Vapor, la fàbrica més “underground”
-
Terrassa “Terrassa ja és una segona casa, la sento molt meva”