- Els contribuents parlen: què pensen de la nova taxa?
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 18 de juny de 2024 a les 20:58
Actualitzat el 20 de juny de 2024 a les 18:03
“Quin filtre ha fallat?”, ha preguntat aquest dimarts Javi García, regidor del PSC de Terrassa, després de plantejar públicament en la comissió informativa de Serveis Generals el que el seu grup havia plantejat hores abans per escrit: els socialistes reclamen un informe jurídic sobre la possible contractació irregular d’una persona en l’empresa municipal Egarvia. El govern municipal assegura que el procediment és correcte.
L’assumpte ha transcendit ara, però la contractació es va formalitzar fa dos anys. Les sospites recauen sobre un procés de contractació laboral indefinida d’una persona responsable de torn per cobrir una vacant en la societat municipal que gestiona aparcaments, zona blava i la grua municipal, i sobre la confecció de la borsa de treball de la mateixa categoria.
El PSC sol·licita informació sobre el suposat “no compliment”, per part de la guanyadora del procés, d’un dels requisits establerts en l’article 3 de les bases reguladores del procediment. El punt es refereix “a la possessió del certificat de coneixements de nivell intermedi de català, B2, amb indicació expressa sobre les conseqüències legals d’aquesta contractació”.
Notícies recomenades
-
Terrassa
L'ordenança de convivència i el 26F, al debat de portaveus
-
Terrassa
Andreu Buenafuente para l'emissió de "Futuro Imperfecto": "Haig de parar una mica per recuperar-me"
-
Terrassa
Noves promocions i un mestre de referència: la FOOT distingeix David P. Piñero en una graduació multitudinària
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Terrassa, segona ciutat de la demarcació de Barcelona amb més atractius turístics