- Atropellament a Terrassa Est
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juliol de 2024 a les 11:44
Actualitzat el 21 de juliol de 2024 a les 18:07
Aquest dissabte 20 de juliol a la matinada, hi ha hagut un atropellament entre l'estació de tren Terrassa Est i Torrebonica. Així doncs, la circulació de la línia R4 s'ha hagut d'interrompre.
L'alerta del Pla d'emergències en transport de viatgers per ferrocarril de protecció civil per a emergències ferroviàries a Catalunya (FERROCAT) s'ha tancat a les 3.00 hores de la matinada. Per tant, a aquesta mateixa hora s'ha restablert la circulació. De moment, encara no es coneix la causa de l'accident, i tampoc l'estat de la persona atropellada. Durant l'activació del pla FERROCAT s'ha dut a terme un transbordament en paral·lel dels passatgers. També cal tenir en compte que l'accident ha afectat la via 2 de l'estació Terrassa Est.
Els accidents i incidències a la línia R4 són habituals. De fet, a principis de mes, l'1 de juliol, ja hi havia hagut un atropellament a prop de la ciutat. L'anterior incident va tenir lloc entre Terrassa i Manresa, a Castellvell i el Vilar-Monistrol de Montserrat.
Notícies recomenades
-
Terrassa
Càritas Terrassa rep el suport de la Fundació ”la Caixa” per impulsar un projecte per a joves vulnerables
-
Terrassa
MútuaTerrassa impulsa la formació de professionals d’Atenció Primària amb un curs d’actualització
-
Terrassa
Terrassa reformula les bases per a subvencions: més agilitat i criteris ètics des del gener
-
Terrassa
Ja ha arribat l'arbre de Nadal a Terrassa
-
Terrassa
19.000 euros per a cinc estudiants del Campus Terrassa
-
Terrassa
La UPC planteja ara una Medicina compartida