Fiquen en un contenidor un patinet per apagar-lo a Terrassa
Els bombers van omplir abans el recipient amb aigua

- Espanya es carrega la totpoderosa selecció dels Estats Units
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 29 de juliol de 2024 a les 17:23
Actualitzat el 29 de juliol de 2024 a les 17:25
No és un secret la dificultat que implica apagar l'incendi generat en la bateria d'un patinet elèctric. I a Terrassa s'han produït diversos incidents de gravetat en els últims anys amb aquests vehicles com a protagonistes. Aquest diumenge passat, els bombers van haver de submergir un patinet en un contenidor ple d'aigua.
La incidència va tenir lloc al carrer de l'Agricultura, a Can Palet, de matinada. Eren les 4.11 minuts quan els serveis d'emergències van rebre l'alerta: sortia fum d'un vehicle de mobilitat personal (VMP).
El cos de Bombers de la Generalitat va enviar una dotació a Can Palet. Allà, al carrer de l'Agricultura, els bombers van llançar aigua en un contenidor fins a omplir més o menys la meitat de la seva capacitat, i van submergir el patinet en el recipient per sufocar a l'incendi de la bateria. El VMP va quedar després a la disposició del seu propietari.
Notícies recomenades
-
Terrassa Mor Mateu Mas, advocat i el col·legiat exercent de més edat
-
Terrassa El foc i la festa omplen Can Roca en el 40è aniversari del Bitxo
-
Terrassa El CST acull la II Jornada de Residents d'Infermeria del Vallès Occidental
-
Terrassa El CST inaugura un hort terapèutic per a contribuir a la humanització de l'atenció en salut mental
-
Terrassa VÍDEO | "La Voz" dona l'esquena a Terrassa: Pere Portero rep el "no" de Sebastián Yatra i companyia
-
Terrassa L’Eseiaat i TAIGUA impulsen a Terrassa una assignatura pionera en gestió de l’aigua urbana