El Vallès lidera les xifres de rescats a la muntanya
Terrassa
Els Bombers han salvat 51 persones a la muntanya aquest 2024. La segona comarca és el Baix Llobregat amb 48, seguida del Ripollès i el Pallars Sobirà amb 40
- El Vallès lidera les xifres de rescats a la muntanya
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el
23 d’agost de 2024 a
les 15:14
Actualitzat el
23 d’agost de 2024 a les
17:47
La comarca del Vallès Occidental ha estat la que presenta, aquest 2024, un major nombre de sinistralitat a la muntanya. Un estudi donat a conèixer pel cos de Bombers de la Generalitat destaca que un total de 51 persones han estat rescatades al Vallès Occidental, fonamentalment en l’àmbit del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac. A tot Catalunya, la xifra s’eleva fins als 249.
L’única comarca del país que s’apropa a aquestes xifres és el Baix Llobregat, on han estat rescatades 48 persones. En tercer lloc hi trobem dues comarques eminentment de muntanya, com el Pallars Sobirà i el Ripollès, on Bombers ha salvat 40 persones en el que portem d’any. Les dades es van tancar el dia 6 d’agost.
En tot l’any passat, al Vallès Occidental es van atendre 89 persones que es trobaven en dificultats al medi natural. Al Ripollès se’n van rescatar 99, al Baix Llobregat 95 i al Pallars Sobirà 82.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El govern municipal presentarà en audiència pública el pressupost per al 2027
-
Terrassa
Els Castellers de Terrassa descarreguen tres construccions de set al Concurs de Castells
-
Terrassa
El Mental Fest torna a la Plaça Vella per reivindicar una salut mental lliure d’estigmes
-
Terrassa
Comencen les obres per millorar el vial lateral de la plaça de Salvador Espriu
-
Terrassa
Restablerta la circulació de la línia Barcelona-Vallès de Ferrocarrils
-
Terrassa
Pedro Sánchez avança les eleccions generals al 29 de novembre