Set anys després, actes de record de l’1 d’octubre
Un acte a la Plaça Vella convocat per l’ANC i el Consell per la República serà l’epicentre de la reivindicació de l’1-O a Terrassa, dimarts a les 19 hores
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de setembre de 2024 a
les 18:44
Actualitzat el
04 d’octubre de 2024 a les
10:27
L’independentisme viu dimarts una de les seves jornades marcades en vermell al calendari: l’1 d’Octubre.
El 7è aniversari del referèndum arriba amb la mobilització independentista en hores baixes, tot i que aquest dimarts hi haurà diversos actes reivindicatius a Terrassa i la comarca. L’ANC i el Consell per la República, de fet, ha convocat els seus seguidors a la plaça Vella a les 19 hores. Allà hi haurà un parlament de Manel Barceló, l’actuació dels Cants per la Llibertat, es projectaran alguns vídeos de l’ambient durant l’1-O i llegirà el manifest. Pep Tomàs, membre del Secretariat Nacional de l’ANC, explica: “Seguim reivindicant l’1 d’Octubre. De fet, el considerem el moment fundacional de la República Catalana”. I afegeix que el que cal és “tornar a organitzar-se” per reprendre el procés.
Durant l’acte també és convidarà els assistents a compartir els seus records personals de com van viure l’1 d’octubre. La trobada acabarà amb una petita “performance”, en el que s’animarà els assistents a “desfogar-se”.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Mor Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura destacada del teixit econòmic i social de Terrassa
-
Terrassa
Vuit detinguts per cometre furts als autobusos de Terrassa i Barcelona
-
Terrassa
Ona Martínez, candidata d'ERC: "Les famílies de Terrassa guanyen 1.800 euros anuals menys que a Sabadell"
-
Terrassa
Una campanya per prevenir la venda i el consum de vàpers entre menors
-
Terrassa
Els Minyons busquen els castells de nou a la Diada del Patrimoni
-
Terrassa
El Drac de Terrassa celebra 45 anys amb una gran diada