El músic i presentador Miki Núñez participarà en el col·loqui sobre salut mentalLa jornada continuarà amb les presentacions dels treballs i experiències, totes elles vinculades al terreny sociosanitari. Centrades en aspectes tan diferenciats com la construcció col·lectiva del decàleg pel bon tracte de les persones grans, la consciència de malaltia i les expectatives de control en l’esquizofrènia, la promoció de la salut i l’activitat física per a persones amb discapacitat intel·lectual o la millora de l’atenció en les derivacions hospitalàries, es presentaran un total de nou experiències i treballs.
15a edició de la jornada Fundació Vallparadís
Es coneixeran diversos treballs científics desenvolupats en l'àmbit sociosanitari durant 2023

- La Cecot presenta una nova guia per buscar feina a Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 07 d’octubre de 2024 a les 12:21
Actualitzat el 07 d’octubre de 2024 a les 16:24
Miki Núñez presentarà la 15 edició de la Fundació Vallparadís.
El proper dimecres, 9 d’octubre, l’Edifici Docent acollirà la XV jornada Fundació Vallparadís amb l’objectiu de compartir coneixement sobre bones pràctiques, presentar projectes de millora continua i aplicació directa i donar a conèixer treballs i experiències desenvolupats l’any passat i presentats a diverses jornades i congressos.
La inauguració anirà a càrrec de'Esteve Picola, director general de l’entitat i Ramon Ramells, gerent de la Fundació Vallparadís MútuaTerrassa i s’esdevindrà a partir de les 9.15h. a l’Edifici Docent de l’entitat. Mònica Hernando, neuropsicòloga de la residència Cambrils Suite de MútuaTerrassa, s’encarregarà de presentar la jornada i acte seguit s’obrirà el col·loqui sobre Salut Mental. En aquest hi intervindrà el cantant i presentador Miki Núñez i Ariadna Balagué, psiquiatra de la Fundació Assistencial MútuaTerrassa (FAMT) i de l’àmbit de discapacitat de la Fundació Vallparadís. Eva Tarrida, directora de Gestió Assistencial de la Fundació Vallparadís, serà l’encarregada de la seva presentació i dinamització.
Notícies recomenades
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu: Faktoria
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Berlín, Sevilla i els Dolomites
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt aconsella: "Si vas a la platja, t'has de posar crema als llavis"
-
Terrassa Comencen les obres de l'avinguda del Vallès