Els carrers es vesteixen de Nadal
El Portal de Sant Roc ja comença a preparar-se per les festes nadalenques
- Els carrers es vesteixen de Nadal
ARA A PORTADA
-
-
L’Ajuntament ja estudia com invertir els 3 milions d’euros per a la millora d’escoles públiques Redacció
-
"El nostre tresor és el comerç local": la segona Fira Pirata del Roc Blanc amplia les activitats familiars Pilar Màrquez
-
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta" Pilar Màrquez
-
La plaça Nova acollirà la Culturassa 2026 que homenatjarà el 45è aniversari del Drac i els Diables Joan Muñoz
Publicat el
08 de novembre de 2024 a
les 18:23
Actualitzat el
08 de novembre de 2024 a les
19:25
Un cop passada la Castanyada, comença el compte enrere per la que és potser la celebració més especial de tot l’any, el Nadal. I com és evident, la ciutat es va vestint barri a barri amb els seus característics llums de Nadal.
El Portal de Sant Roc ja comença a preparar-se per l’ocasió, i ja es poden veure instal·lats alguns dels llums que donaran vida als carrers. Altres barris com Can Boada o Can Parellada també tenen ja col·locada la il·luminació nadalenca.
Notícies recomenades
-
Terrassa
50 anys acostant la cultura a l’escola: “Cap infant hauria de quedar-se sense anar al teatre”
-
Terrassa
Aquestes són les colles que formen part de la cultura popular de Terrassa
-
Terrassa
La violència masclista a Terrassa tanca l’any 2025 a la baixa amb 818 denúncies
-
Terrassa
Miqui Giménez guanya el Premi Crítica Serra d'Or 2026: “Tant de bo mai parem de cantar als nens i a les nenes”
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dijous 9 d'abril del 2026
-
Terrassa
Miquel Sureda, professor de l'Eseiaat: “L’Artemis II ens permet recuperar la fascinació per l’espai”