El CST se suma al Dia de la Diabetis
Aquest dijous, durant tot el matí, es faran controls de glucosa al hall de l'Hospital de Terrassa
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de novembre de 2024 a les 11:08
Actualitzat el 13 de novembre de 2024 a les 12:43
Aquest dijous, 14 de novembre, el CST se sumarà a la commemoració del Dia Mundial de la Diabetis amb un estand situat al hall de l’Hospital Universitari de Terrassa, on durant tot el matí es faran glucèmies capil·lars (controls de glucosa) a totes aquelles persones que s’acostin a l’estand, alhora que es fomentarà una dieta equilibrada i hàbits saludables.
A més el CAP Doctor Joan Planas de Castellbisbal ha programat per demà a la tarda un seguit d’activitats adreçades a la població en general en el mateix centre.
A les 18 hores es farà una xerrada sota el títol ‘Benestar físic més enllà de la glicèmia’, que anirà a càrrec de Cristina López, infermera especialista en familiar i comunitària i Marta Corral, fisioterapeuta de comunitària, ambdues del CAP Doctor Joan Planas.
Posteriorment, Marina Parra, pacient diabètica, farà la xerrada ‘Benestar psicològic i social’ basada en la seva experiència personal.
Finalment, Anna M. Obradors, infermera especialista en pediatria del CAP Doctor Joan Planas farà un taller de relaxació
El Dia Mundial de la Diabetis té lloc cada 14 de novembre amb l'objectiu de donar a conèixer aquesta malaltia metabòlica. Enguany el lema del Dia Mundial de la Diabetis és ‘Diabetis i benestar’, per tal de sensibilitzar la societat envers aquesta malaltia.
Notícies recomenades
-
Terrassa
El Govern encarrega a l'IRTA auditar les instal·lacions i revisar els protocols dels centres que treballen amb el virus
-
Terrassa
Recuperem el Karmel veu la "confirmació" de les seves denúncies en la resolució d'Educació
-
Terrassa
Més asfalt nou a Terrassa: ara als carrers de Navas de Tolosa i Mare de Déu de l'Esperança
-
Terrassa
Les urgències es comencen a col·lapsar per la grip: pacients esperen fins a 72 hores per un llit a l'Hospital de Terrassa
-
Terrassa
Assalt violent al castell dels Records de Les Fonts: van lligar dues persones durant una hora
-
Terrassa
Mor Mario Pena, expresident dels Castellers de Terrassa