Confirmat: Daniel Guillem, nou cap de la policia de Terrassa
Terrassa
Substitueix Antoni Flores, que deixa el càrrec al cos local per tornar als Mossos d'Esquadra
- El supermercat Talló del carrer de Colom també canvia de mans
ARA A PORTADA
-
-
-
Terrassa Estrenat el nou mural a l'Antic Poble de Sant Pere: "Ens hauria agradat que fos el primer" Joan Muñoz
-
Diners Creen una finestra que manté la casa fresca a l’estiu i calenta a l’hivern: estalvia més d’un 35% d’energia Laura Massallé
-
Terrassa Tres centres educatius de Terrassa, entre els 100 prioritaris per climatitzar el 2028 Alejandro García
Publicat el
28 de novembre de 2024 a
les 16:21
Com havia avançat el Diari de Terrassa en la informació sobre la marxa de l'actual intendent major, Antoni Flores, l’intendent Daniel Guillem assumirà el proper mes de gener de 2025 el comandament del cos de Policia Municipal de Terrassa en substitució del primer. L'Ajuntament ha confirmat el relleu.
El número 2 fins ara de la Prefectura, Daniel Guillem, de 47 anys, és llicenciat en Dret, diplomat superior en Criminologia i expert en Direcció i Gestió de Seguretat Integral. Guillem va esdevenir intendent de la Policia Municipal de Terrassa el 22 de febrer de 2022. Va iniciar la seva carrera professional l'any 1996 com a agent de Policia Municipal del Vendrell. Posteriorment, va formar part de l'Àrea Central de Criminalitat Internacional i de Crim Organitzat dels Mossos d'Esquadra, entre el 2005 i el 2009. Abans de venir a Terrassa va exercir d'Inspector Cap a la Policia Local de Cubelles.
Antoni Flores va aterrar al cos local de Terrassa, procedent de la comissaria dels Mossos d'Esquadra, al maig del 2016. El càrrec que va ocupar no existia. Va ser designat intendent major en substitució de Joan Antoni Quesada, que tenia rang d'intendent.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
El PSC demana explicacions pels convenis de l’Ajuntament amb una entitat investigada per presumpte frau fiscal
-
Terrassa
Cau una xarxa de ciberestafadors que treballava des de Terrassa: més d'un milió d'euros defraudats
-
Terrassa
Restablert el pas de trens de l'R4 entre Castellbisbal i Molins de Rei després de l'atropellament d'una persona
-
Terrassa
El desafortunat comentari de Jordi Wild sobre Terrassa: "El català allà ha de ser com èlfic"
-
Terrassa
Donar sang tindrà premi amb un dorsal per a la Cursa Fanny Sallés
-
Terrassa
La Catedral del Sant Esperit acollirà l’ordenació diaconal de quatre nous servidors de l’Església