Terrassa llueix amb La Marató de 3Cat
El Parc Audiovisual es va convertir en l’epicentre mediàtic de Catalunya acollint el plató central del programa de La Marató de 3Cat, que va recaptar 6.434.613 euros. Terrassa va organitzar una quarantena d’activitats solidàries amb "el Partit dels Famosos" com a cap de cartell

- Terrassa llueix amb La Marató de 3Cat
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de desembre de 2024 a les 19:35
Un any més, Terrassa suma amb La Marató de 3Cat. Aquesta vegada, però. la ciutat va esdevenir l’epicentre mediàtic de Catalunya acollint el plató central del programa al Parc Audiovisual. Una jornada dedicada a la lluita contra les malalties respiratòries amb l’eslògan “A ple pulmó”, que va ser dirigida pel periodista Albert Om. La designació del Parc Audiovisual com a seu central de la 33a edició de La Marató no va ser pas casualitat, ja que es tracta de l’antic complex hospitalari de l’Hospital del Tòrax, un centre referent en el tractament de la tuberculosi durant el segle XX.
Amb el fil conductor de dur a terme una emissió a l’aire lliure per la importància de respirar aire net, La Marató va sortir dels estudis de 3Cat, un fet inèdit, i va apuntar cap a Terrassa i tres subseus més: el Delta de l’Ebre, Girona i la Seu d’Urgell. Va ser, doncs, “la manera perfecta de tancar el cercle”, definit pel mateix equip del Parc Audiovisual. El que va ser un dia un centre de tractament va passar a ser l’epicentre de divulgació - i col·laboració benèfica- de les malalties respiratòries.
“És un orgull que hagin pensat en Terrassa i en les nostres instal·lacions. Per a nosaltres és un fet que contribueix a projectar la ciutat. És molt positiu que Terrassa avui pugui estar a primera línia a nivell mediàtic. Avui és l’exemple de com els terrassencs ens bolquem amb la solidaritat” comenta Jordi Ballart.
Notícies recomenades
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Berlín, Sevilla i els Dolomites
-
Terrassa Comencen les obres de l'avinguda del Vallès
-
Terrassa Netejaran un tram urbà de la llera del torrent Mitger