Homenatge del CST als treballadors jubilats aquest 2024
Reconeixement a 39 persones a l'Hospital Universitari de Terrassa

- Homenatge del CST als treballadors jubilats aquest 2024
Ara a portada
-
Terrassa El ple ajornat es farà dimecres i inclourà una proposta d'expedient sancionador a Vox Pilar Màrquez
-
-
Terrassa Tot per Terrassa anuncia accions legals per la samarreta de la portaveu de Vox Pilar Màrquez
-
-
Terrassa La històrica Llibreria Boada Riera torna a obrir en forma d'hamburgueseria el dilluns Redacció
Publicat el 19 de desembre de 2024 a les 17:34
El Consorci Sanitari de Terrassa (CST) ha celebrat aquest dijous migdia a la sala d’actes Joan Costa Roma de l’Hospital Universitari de Terrassa l'acte d'homenatge als 39 professionals que s’han jubilat en el decurs d’aquest 2024 a l'organització.
L’esdeveniment ha aplegat més de 150 persones entre professionals, familiars i amics i s’ha iniciat amb la taula presidencial formada per Ferran Garcia, director gerent, i Isabel Arrieta, directora de Recursos Humans i Gestió de Persones del CST.
Ferran Garcia ha agraït els anys de dedicació i treball dels professionals de la salut així com el compromís envers la institució i els ha recordat que des d’una altre perspectiva seguiran formant part del CST, segons subratlla l'organisme sanitari.
Notícies recomenades
-
Terrassa Nou aparcament provisional al barri de les Arenes
-
Terrassa Ple d’abril: videovigilància, lloguer social i una declaració contra les guerres a l'ordre del dia
-
Terrassa Suspesa la protesta dels veïns d'Arquimedes i Galileu
-
Terrassa Un incendi de contenidors afecta un edifici d'habitatges de Terrassa