- Can Putades: “Ens vam plantejar deixar-ho quan vam veure que perdíem l’amistat”
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de març de 2025 a
les 07:11
Actualitzat el
28 de març de 2025 a les
22:51
Els gurús de les noves tecnologies i de la modernitat més absoluta pel que fa a la comunicació diuen que el que no es veu no existeix. És més o menys així, o alguna frase similar, d’aquelles que deixen anar aquelles persones que quan parlen, sentencien, i quan pronuncien alguna de les seves filosofies, pontifiquen. És un sentenciar i un pontificar una mica de tercera categoria, però aquest pensament s’ha dit o escrit públicament, no es pot negar.
A què ve aquesta entrada, una mica com repartint llenya? Doncs a què no sempre és pública una mostra escultòrica o una pintura o qualsevol manifestació artística. Passa amb el Boca-Orella 1, una obra de l’artista local Ramon Suau i Pomés i que no la podrem observar si passegem per aquell carrer o parem a descansar a aquella plaça. No. Està a dins d’un dels edificis de la ciutat.
La podem trobar a dins del Conservatori de Música de la ciutat i, com explica l’autor en la seva pàgina web, es va fer de fusta contraxapada. En dos mesos, com també revela a aquest mateix mitjà, la va finalitzar. Va començar el mes de gener de 2006 i va acabar el mes de març. És a dir, ara fa dinou anys. I, segons Suau, el promotor d’aquesta obra va ser l’Ajuntament de la ciutat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
LaFACT situa Terrassa entre els referents europeus en innovació social amb el projecte ALL.D
-
Terrassa
Un projecte del CST per reduir la medicació inadequada en gent gran, finalista als Premis de Bones Pràctiques
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa i el Síndic de Greuges es reuneixen per posar fi a la venda il·legal a la Plaça de Catalunya
-
Terrassa
Lluís Puig ja té via lliure per tornar: el Suprem aixeca l'ordre de detenció
-
Terrassa
L’Ajuntament de Terrassa inicia una cooperació amb Palestina
-
Terrassa
El Meteocat alerta de ruixats intensos aquest dimarts a la tarda i nit a Terrassa