- Can Putades: “Ens vam plantejar deixar-ho quan vam veure que perdíem l’amistat”
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de març de 2025 a
les 07:11
Actualitzat el
28 de març de 2025 a les
22:51
Els gurús de les noves tecnologies i de la modernitat més absoluta pel que fa a la comunicació diuen que el que no es veu no existeix. És més o menys així, o alguna frase similar, d’aquelles que deixen anar aquelles persones que quan parlen, sentencien, i quan pronuncien alguna de les seves filosofies, pontifiquen. És un sentenciar i un pontificar una mica de tercera categoria, però aquest pensament s’ha dit o escrit públicament, no es pot negar.
A què ve aquesta entrada, una mica com repartint llenya? Doncs a què no sempre és pública una mostra escultòrica o una pintura o qualsevol manifestació artística. Passa amb el Boca-Orella 1, una obra de l’artista local Ramon Suau i Pomés i que no la podrem observar si passegem per aquell carrer o parem a descansar a aquella plaça. No. Està a dins d’un dels edificis de la ciutat.
La podem trobar a dins del Conservatori de Música de la ciutat i, com explica l’autor en la seva pàgina web, es va fer de fusta contraxapada. En dos mesos, com també revela a aquest mateix mitjà, la va finalitzar. Va començar el mes de gener de 2006 i va acabar el mes de març. És a dir, ara fa dinou anys. I, segons Suau, el promotor d’aquesta obra va ser l’Ajuntament de la ciutat.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Bar Culla, 85 anys fent barri rere la barra: "Si un dia no ve algun client et preguntes què els ha passat"
-
Terrassa
El dermatòleg Ramon Grimalt carrega contra la depilació genital: "Tot són contres"
-
Terrassa
La setmana vinent s'asfaltarà el carril bici de la plaça de l'Aigua
-
Terrassa
Dilluns comencen a asfaltar l'avinguda de l'Abat Marcet
-
Terrassa
FOTOS | Quatre plats de peix i marisc i una pizza
-
Terrassa Dues persones detingudes i una denunciada en un operatiu policial en un local de restauració de Terrassa