ARA A PORTADA
-
-
-
Podria nevar aquesta setmana a la Mola?: "Si precipita, la cota de neu estarà en 400 o 500 metres" Redacció
-
Terrassa atorga les primeres llicències d’obres per construir habitatges a l’àmbit de Sala Badrinas Pilar Màrquez
-
Comencen les obres de millora del paviment del carrer de Colom entre Bages i la carretera de Montcada Redacció
Publicat el 07 d’abril de 2025 a les 18:47
L'església de Sant Pere, en el conjunt de la Seu d'Ègara, ha acollit l'acte sacramental de Setmana Santa. La celebració es va realitzar els dies 5 i 6 d'abril, a les 20 hores.
L'acte constava de la projecció de Via Crucis de la pintora terrassenca Carmen Valverde, combinada amb els textos preparats pel capellà Antoni Deulofeu i declamatas de l'actor Xavier Ribera, a més de la música de la Capella del Priorat de Santa Maria sota la direcció de Joan Martínez Colàs, que va interpretar obres de la passió d'autors com ara Mozart, Palestrina, Bach o Bizet.
A la representació del diumenge assistiren el president del Parlament de Catalunya, Josep Rull, i el Vicari General de Terrassa, Fidel Catalán. Rull va qualificar l'acte de "sublim". El va considerar "magnífic pòrtic que ens ajuda a preparar la Setmana Santa. El president del Parlament va citar paraules del papa Francesc fent referència al sentit de l'esperança "que va més enllà de la mort i porta a la resurrecció de Jesús".
Notícies recomenades
-
Terrassa
ERC Terrassa reclama reactivar el Pacte de Salut i exigeix a la Generalitat complir els equipaments acordats el 2023
-
Terrassa
Deu places més a l’Andana durant les onades de fred
-
Terrassa
Càritas Terrassa rep el suport de la Fundació ”la Caixa” per impulsar un projecte per a joves vulnerables
-
Terrassa
MútuaTerrassa impulsa la formació de professionals d’Atenció Primària amb un curs d’actualització
-
Terrassa
Terrassa reformula les bases per a subvencions: més agilitat i criteris ètics des del gener
-
Terrassa
19.000 euros per a cinc estudiants del Campus Terrassa