Ensurt a Sant Llorenç: Un patinet elèctric provoca un incendi a una nau industrial de Terrassa

Terrassa

Els Bombers han mobilitzat set dotacions fins al carrer de Mura, on no s'han hagut de lamentar ferits

Publicat el 24 d’agost de 2026 a les 17:38
Actualitzat el 24 d’agost de 2026 a les 18:06

Un patinet elèctric ha originat un incendi aquest dilluns a la tarda a l'interior d'una nau industrial situada al barri de Sant Llorenç, a Terrassa. Els fets han tingut lloc al número 36 del carrer de Mura, a les instal·lacions de l'empresa de muntatge i manteniment d'ascensors "NF Ascensors".

L'avís d'emergència s'ha rebut a les 16.19 hores a través d'un dels mateixos treballadors de la companyia. Arran de la trucada, els Bombers de la Generalitat han activat un ampli dispositiu amb fins a set dotacions terrestres per actuar amb rapidesa davant el risc de propagació.

A l'arribada dels efectius d'emergència, la persona alertant ja es trobava a l'exterior de l'edifici i fora de perill. Gràcies a la celeritat de la intervenció, el foc s'ha donat per neutralitzat tot just tretze minuts després, a les 16.32 hores.

Un cop apagades les flames, els bombers han procedit a ventilar el recinte afectat per l'acumulació de fum i han revisat les naus annexes per descartar afectacions estructurals o focus secundaris. Cap a les 17.15 hores, la majoria de recursos de suport s'han retirat del lloc, mantenint únicament les dotacions del parc de Terrassa per completar les tasques de ventilació i seguretat.

Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google