"Et vas quedar sense? Tenim una bona notícia". La febre s'ha estès tant que no queda més remei que atendre la demanda com sigui. L'Ajuntament repartirà aquest divendres més mocadors de la Festa Major de Terrassa per satisfer aquells que s'han quedat sense i tenen especial interès a lluir aquesta peça complementària, aquest any de color rosa; almenys, per satisfer alguns. El repartiment es realitzarà de 16.30 hores d'aquest divendres a la 1 d'aquest dissabte a la Casa Soler i Palet, al carrer de la Font Vella.
Treballadors municipals lliuraran, com s'ha fet fins ara, dos mocadors per persona, fins a exhaurir existències. Pel que s'ha vist fins ara, segurament no trigarà a acabar-se el producte.
Aquest dimarts passat, a primera hora, es van exhaurir les 11.000 unitats confeccionades per a aquesta edició de la Festa Major. Van durar 24 hores. Les previsions es tornaven a superar. El cartell de "mocadors exhaurits" es va penjar a la Casa Soler i Palet minuts abans de les 11 hores d'aquest dimarts passat.
El citat edifici de la Font Vella, seu de l'Oficina de Turisme, és l'únic punt oficial de distribució d'aquests productes. Les cues segurament es repetiran aquest divendres.